18 mars 2012

Och så var hon äntligen här! Min alldeles egna lilla solstråle kom för att bryta det stora grå utanför fönstret och det uttråkade beiga i mina tankar, och på vilket sätt hon gjorde det! Mycket berusade på mojitos, lakritsshots och kokosdrink lekte vi sommar med Oskar Linnros och Isak strand. När vi väl bestämt oss att faktiskt gå ut i natten fick vi ett telefonsamtal, vände tvärt på kilklackarna och hamnade i ett myller av LPskivor och toalettpapper på en efterfest som slutade med en hickande promenad hem med tre cheese runt fyra.







2 kommentarer:

  1. Haha. Åh, förlåt för att jag blev så upptagen på slutet. Jag är så glad av att höra att någon faktiskt saknat mig här hemma :)! Och jag har saknat min fina vän med* Men du glömde skriva att Robin faktiskt brutit njuren! ^^. Puss*

    SvaraRadera
  2. Åh, den brutna njuren! Undrar om den är hel idag?

    SvaraRadera

Comments