09 november 2012

Före och efterbilder. Kan ni tänka er att det har gått en månad av stenhård träning, nya rekord, strikt diet och alkoholförbud? Fyra veckor är i alla fall gångna och idag fick jag bekräftelse på mina resultat i form av siffror och uppmuntrande ord. Alla borde skaffa sig en PT - se själva!

Resultat på 32 dagar på en redan liten kropp:
Jag har gått ner 1,6 kg och väger nu 54,7 kg.
Förlorat 1,8 kg fett och har nu endast 26,1% fett i kroppen.
Mitt BMI är nere på 20.6.
Istället för att förbränna både fett och muskler som många gör när de förlorar vikt har jag endast förbränt fett och istället byggt lite muskler.
Minskat 4 cm i midjan, 3,4 cm runt mina lovehandles, 2,5 cm runt höften och oförändrat runt låren.

Före                                                                               Efter




Nu kör vi minst fyra veckor till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Comments